Viešieji Ryšiai

VIEŠIEJI RYŠIAI  (PAIR’as)

Piaras (PiaR) – tai iš anglų kalbos žodis, reiškiantis ryšiai su visuomene arba viešieji ryšiai. Piar’as – tai veiksmai, kuriais subjektas skleidžia informaciją ir siekia suformuoti tikslinių grupių požiūrį į save. Viešieji ryšiai turi ne vieną apibrėžimą, tačiau visų jų esmė ta pati. Ryšiai su visuomene yra svarbūs organizacijos reputacijos, patikimumo ir įvaizdžio kūrimui ir palaikymui. Būtent nuo to, kaip organizacija komunikuos su jai svarbiais adresatais, priklausys jos įvaizdis ir reputacija.

Apie tai XI verslumo mokykloje VERSMO pamokoje kovo mėn. 10 d. 10 – 17 val.):

• Ryšiai su žiniasklaida;
• Visuomenės nuomonės formavimas;
• Pranešimo spaudai temos sugeneravimas (praktinė užduotis).
• Turinio Marketingas.

Lektoriai: Austėja Matusaitė

Austėja Matusaitė

Agentūros MARKETINGO VALDYMAS ryšių su visuomene specialistė, renginių organizatorė

Darbinė patirtis: 5 metai viešųjų ryšių, komunikacijos, prekės ženklo valdymo ir renginių organizavimo sferose.

Austėja – tikra savo srities profesionalė, nestokojanti naudingų pažinčių bei visada įgyvendinanti Klientų tikslus. Ji visada ras būdą, kaip aktualią informaciją skirtą Jūsų vartotojams, minimaliais kaštais paskelbti delfi.lt, 15min.lt, BNS ir kitose žiniasklaidos priemonėse.

„Viskas yra įmanoma, tereikia gero plano“