Nike verslo sėkmės istorija

Nike verslo sėkmės istorija

Kokia gi Nike sėkmės istorija, kodėl šis prekės ženklas vis dar išlieka lyderiu?

Praėjus daugiau nei 50 metų nuo sėkmingos verslo pradžios, kai bendrovė „Nike“ ėmė tiekti aukštos kokybės avalynę rimtiems sportininkams, ji vis dar išlieka tarp šios pramonės šakų lyderių. „Nike“ marketingui visuomet pasitelkiami geriausi sportininkai; įmonė vadina šį principą „įtakos piramide“: geriausią prekę ir prekės ženklą reklamuoja geriausi sportininkai, kurių pasirinkimą lemia jų sportiniai nuopelnai ir elgsena. Viena sėkmingiausių „Nike“ reklamos kampanijų „Just Do It“ („Padaryk tai“) skelbė, kad sportas stiprina pasitikėjimą savimi – tuo ragindama sporto entuziastus siekti savo tikslų. Dar vienas sėkmingas Nike žingsnis – sporto renginių, tokių kaip futbolo ar golfo varžybos, organizavimas.