Klientų aptarnavimas mokymai

Klientų aptarnavimas

Dažnai tenka iš įmonių vadovų girdėti, kad vis trūksta klientų. Lygtai ir reklama veikia, ir pardavimai sustrateguoti, o kažkodėl prarandame klientus raba jie iki durų taip ir neateina. O ar tikrai mes viską padarome, kad mūsų klientai būtų patenkinti ir grįžtu arba rekomenduotų Jus kitiems, ar Jums vis dar atrodo, kad nieko baisaus, jei prarasite vieną kitą klientą?

Apie tai ir dar daugiau, kalbėsime X VERSMO mokyklos paskaitų ciklo metu.

Vasario mėn. 24 d. 10 – 17 val. Panorama hotel konferencijų centre, Sodų 14., Vilnius

  • Aptarnavimo kokybė;
  • Konfliktinių situacijų valdymas;
  • Bendravimo įgūdžiai (praktinė užduotis

Lektoriai: VALENTINAS Marinionokas

REGISTRUOTIS

 

Valentinas MARINIONOKAS

GRIZLIO METODAS | autorius

Profesionalus mokymų treneris, inovatyvus pardavėjas-praktikas, programų ,,Grizlio Metodas“ autorius. Sertifikuotas NLP praktikas.

  • 18 metų patirtis – praktiniuose B2B/ B2C pardavimuose.
  • 8 metų patirtis – suaugusiųjų mokyme.
  • 2 apdovanojimai – metų pardavėjas.

„Nėra neįveikiamų užduočių, viskas padaroma „darymo“ būdu“